RECEPTIONIST

RECEPTIONIST

Onze receptionist speelt een cruciale rol in het verzorgen van een geweldige ontvangst, een aangenaam verblijf en een warm afscheid. De receptioniste heeft daarmee de mogelijkheid veel invloed uit te oefenen op de eerste en laatste indruk die een bezoeker van uw kantoor heeft. Elke bezoeker en medewerker wordt op een persoonlijke, betrokken en professionele wijze verwelkomd. Natuurlijk speelt een sluitende bezoekers- en tijdregistratie een belangrijke rol binnen de veiligheid van de locatie en organisatie.

Vaak zetten onze opdrachtgevers onze receptionistes in op plekken waar veel mensen de locatie binnenkomen c.q. verlaten. Denk bijvoorbeeld aan kantoorpanden, zorg- instellingen, hotels en ziekenhuizen. De receptionist is verantwoordellijk voor de warme ontvangst van de gasten (met een kopje koffie), bezoekers- en tijdregistratie, maar wordt ook vaak ingezet voor andere ondersteundende administratieve werkzaamheden.

Professionaliteit receptionist

Natuurlijk heeft onze receptionist de training Social Distancing gevolgd (gebaseerd op het Melrose Security 1,5 meter Protocol). Daarmee draagt de receptionist bij aan een veilige verantwoorde omgeving; geeft informatie, instructies en aanwijzingen aan mensen in het kader van het coronavirus en houdt toezicht op het naleven van de coronamaatregelen van de overheid en de omgeving specifieke regels en richtlijnen.

Iedere zakelijke omgeving vraagt om een gespecialiseerde aanpak, afgestemd op de specifieke situatie. Onze receptionist weet als geen ander hoe zich aan te passen binnen een organisatie. En wordt op meerdere fronten geselecteerd en opgeleid, zodat naast het creëren van een veilige omgeving ook het gastheerschap centraal staat. Een professionele begeleiding vindt plaats binnen onze eigen Melrose Academy. Hierbij wordt ondere andere de BHV-, EHBDU-, Profiling-, Hospitality- en eerde genoemde Social Distancing Training verzorgd.

Receptionist op maat

Melrose Security begrijpt dat elke organisatie een bepaalde uitstraling heeft. Wij zullen dan ook altijd de receptionist selecteren die past bij het gewenste profiel van de opdrachtgever. Afhankelijk van de behoefte binnen de organisatie, kunnen deze ook worden uitgebreid met andere specifieke taken (bijvoorbeeld beveiliging of COVID-19, gerelateerd, zie ook hiervoor ook onze Security Host- functie omschrijving)

Naast receptionisten kun je ook bij ons terecht voor ervaren hotelbeveiligers, evenementenbeveiligers, winkelbeveiligers, persoonsbeveiligers of objectbeveiligers.

Ook met ons samenwerken?

Samenwerken met Melrose Security betekent een warm contact met een partner waar veiligheid en hospitality centraal staat. Je kunt van ons een persoonlijke en integere aanpak verwachten. Melrose Security staat voor een transparante en flexibele manier van werken, waarbij de beveiliging gerealiseerd wordt door ervaren professionals.